Veelgestelde vragen

Wat houdt het leasen van een boxspring in?
Een boxspring kopen is een grote uitgave die niet iedereen in 1 keer kan of wil betalen. Het leasen van een boxspring geeft de mogelijkheid om voor een vast bedrag per maand te genieten van ultiem slaapcomfort. Zo geniet je pas echt van een onbezorgde nachtrust.
Hoe kan ik een boxspring bestellen?
Als je eenmaal een boxspring naar wens hebt gevonden is bestellen erg eenvoudig. Bij elke boxspring vind je een keuzemenu waar je de boxspring naar eigen wens kunt samenstellen. Heb je je keuze gemaakt? Vul dan jouw persoonlijke gegevens in, wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met je op om jouw aanvraag af te ronden.
Hoe lang duurt de leaseperiode?
De leaseperiode is standaard 5 jaar, zo weten we zeker dat jouw boxspring ook aan het einde van de leaseperiode nog net zo lekker ligt als aan het begin.
Hoe werkt de levering?
Zodra jouw nieuwe boxspring klaar is voor verzending nodigen we je uit om een leveringsafspraak te maken. Op de afgesproken leverdatum brengen we de boxspring bij je thuis en zetten we deze in elkaar zodat je diezelfde avond nog in je nieuwe bed kunt slapen.
Zijn er bijkomende kosten?
Nee! Je betaalt enkel een vast bedrag per maand zonder bijkomende kosten of verrassingen. Jouw nieuwe boxspring wordt gratis geleverd en gemonteerd en ga je verhuizen, dan verhuizen we de boxspring kosteloos naar jouw nieuwe woning.
Geven jullie garantie op de boxsprings?
Jazeker, en niet zomaar garantie. Als er iets kapot gaat of niet naar wens is komen wij het kosteloos repareren. Ga je verhuizen? Geen probleem! We komen je bed gratis uit elkaar halen, verhuizen met je mee en zetten hem in je nieuwe woning weer net zo gratis in elkaar.
En als de lease periode is afgelopen?
We snappen dat je aan het einde van de leaseperiode misschien geen afstand kan doen van je heerlijke bed. Is dit het geval, dan is het mogelijk om deze voor de restwaarde over te nemen. Je kan uiteraard ook de lease weer opnieuw afsluiten voor een compleet nieuwe boxspring.
De restwaarde wordt in het laatste jaar van het contract vastgesteld.
Hebben jullie een showroom?
Al onze boxsprings zijn te vinden in onze mooie showroom in Gouda. Wil je een keer komen proefliggen op onze heerlijke boxsprings? Plan dan een afspraak in via onze site of neem contact op via telefoon (0851 302 170) of mail (boxspringlease@dekbed-discounter.nl).
Ik wil graag een boxspring kopen, kan dat?
Natuurlijk kun je onze luxe lease boxsprings ook gewoon kopen, je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice. Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar op: 0851 302 170 of stuur een mailtje naar boxspringlease@dekbed-discounter.nl.
Kan ik jullie bereiken als ik meer wil weten?
Uiteraard, Wij zijn 7 dagen per week bereikbaar op: 0851 302 170 of stuur een mailtje naar boxspringlease@dekbed-discounter.nl. Onze slaapadviseurs helpen je graag verder.
Wanneer kan ik een boxspring leasen?
  • Je kunt je identificeren met een geldig legitimatiebewijs
  • Je bent in het bezit van een Nederlandse bankrekening op je naam
  • Je staat niet onder bewind of curatele
  • Je hebt een positieve creditscore.
Hoe werkt het betalen van de leasetermijnen?
De leasetermijnen worden automatisch geïncasseerd. Je betaaloverzicht kun je vinden in de Mijn Kedin omgeving. De incassodatum wordt na de levering van de boxspring vastgesteld. Mislukte incasso’s kan je via iDEAL in de Mijn Kedin omgeving betalen.
Staan de maandelijkse termijnen vast?
Ja, de hoogte van je maandelijkse termijnbedrag staat vast.
Wat moet ik doen bij schade?
Is de boxspring beschadigd? Heel vervelend! Laat Kedin dit direct weten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Kedin. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 088 666 8100 of per mail via klantenservie@kedin.nl. Het is niet toegestaan zelf reparaties te laten uitvoeren. Kedin werkt voor reparaties en schade samen met het professionele netwerk van Dekbed Discounter.
Kan ik tussentijds mijn leasecontract opzeggen?
Nee, je kan het leasecontract niet tussentijds opzeggen.